Nemokama paskaita “Pardavimai socialiniuose tinkluose”
Pardavimai socialiniuose tinkluose apipinti mitais ir taisyklėmis – noriu jas sulaužyti ir suteikti svarbiausią informaciją pardavinėjantiems.
__________________________
Pardavimai socialiniuose tinkluose gali būti džiuginantys ir lengvi, jei žinai ką ir nuo ko pradėti.
Šioje paskaitoje aptarsime svarbiausius žingsnius pardavinėjant socialiniuose tinkluose, pagrindines klaidas, kurias daro beveik visi, vos pradėję pardavinėti. Paskaitoje taip pat sužinosi tris raktinius punktus, kurie pardavinėjimą padarys dar lengvesniu:
- KĄ parduodi;
- KAM parduodi;
- KAIP parduodi.
Nesijaudink, jei klausimų apie pardavimus kyla daugiau nei randi atsakymų – registruokis į nemokamą paskaitą ir gauk aiškumą kuriant socialiniuose tinkluose.
__________________________
Paskaita jau įrašyta, tad ją gali peržiūrėti Tau patogiu metu!
__________________________
Užsiregistruok ir sužinok viską, kas svarbu apie pardavimus socialiniuose tinkluose 👇
Paskaita, kuri atvers akis apie pardavimus socialinius tinklus
Ne, joje nesidaliname patarimais ir gudrybėmis, kaip apgauti klientus ar tuo labiau manipuliacijų būdu priversti juos pirkti. Tai apie žinias, kurias privalo žinoti kiekvienas bei klaidas, kurias daro daugelis, net ir ilgai vystant savo socialinius tinklus.
Paskaitos lektorė
Miglė Užkurėlė – “Nekenčiu marketingo” įkūrėja, marketingo ir pardavimų lektorė, padedanti kitiems pamilti marketingą, socialinius tinklus ir ypač pardavimus! Autorinių kursų “Tapk socialinių tinklų administratoriumi” autorė ir lektorė, mentorė. Nuolat kurianti turinį ir gyvenanti būtent juo – kiekvieną dieną tobulėjant marketingo ir pardavimų srityse, papasakosiu, kaip paprastai ir be streso kurti turinį savo versle.
Šioje nemokamoje paskaitoje, Tu sužinosi:
KĄ PARDUODI
KAM PARDUODI
KAIP PARDUODI
Susikuriame produktą, kurį pardavinėjame netinkamai. Būtent šioje paskaitoje skirsime dalį produkto verčių atradimui ir pateikimui.
Daugelis verslų daro klaidas savo pirkėjų nepažinę iki galo. Nekalbėsiu apie tikslinės auditorijos lytį ar amžių, šioje paskaitoje nersime giliau sužinant jų poreikius, per kuriuos gali parduoti.
Kai yra „KĄ” ir „KAM”, pamatysi, kaip lengva atsakyti į klausimą „tai kaip parduoti?”. Trečioji dalis skirta būtent būdams, kuriuos galėsite pritaikyti prie savo prekės ar paslaugos pardavimų.
KOMUNIKACIJOS PLANĄ
Efektyvus rezultatai socialiniuose tinkluose prasideda nuo komunikacijos plano. Čia praeisime pro reikalingus žingsnius tam, kad komunikacijos planas atsirastų Tavo veikloje!
TURINĮ
Pamiršk šablonišką turinį ir nuobodžius tekstus – čia parodysiu svarbiausius punktus tam, kad turinys būtų įdomus ir generuotų pardavimus!
PARDAVIMUS
Daugelis socialinius tinklus veda dėl pardavimų, tačiau vis dar kelia iššūkį pats pardavinėjimas. Nemokamoje paskaitoje sužinosi, kaip turint komunikacijos planą paprasčiau generuoti pardavimus.
Užsiregistruok ir sužinok viską apie pardavimus socialiniuose tinkluose